Secretariële en administratieve ondersteuning

Bureau SAMEN beschikt over ervaren en gekwalificeerde secretarieel medewerkers.
Zij kunnen vrijwilligersorganisaties brede secretariële en administratieve ondersteuning bieden.
Hieronder zijn een aantal voorbeelden genoemd. In overleg met u komen we tot maatwerkafspraken.

  • Receptiefunctie
    Aannemen van telefoongesprekken, ontvangen en te woord staan van bezoekers.
  • Correspondentie
    Opstellen en versturen van brieven, vergaderstukken etc.
  • Beheer kleine kas
    Uitbetalen en boeken van contante uitgaven en voorschotten.
  • Financiële administratie
    Bijhouden van de boekhouding; maken van de jaarrekening; voorbereiden van de jaarbegroting.
  • Notuleren
    Schriftelijke vastlegging van overleggen en gemaakte afspraken.
  • Afhandeling post
    Ontvangen en verzonden post registreren, kopiëren en verspreiden.
  • Wijkkrant en Website
    Ondersteunen van de redacties van de wijkkrant, website en sociale media
  • Adressenbestand
    Maken en beheren van adressenbestanden
  • Activiteiten
    Ondersteunen van (wijk-)activiteiten, voorbereiding van vergaderingen